Ako získam číslo na vodiča?
Kontakty na vodiča bohužiaľ neposkytujeme. Je to z toho dôvodu, aby vodiči za jazdy nevolali a tým sa nepredlžovalo doručovanie balíčkov.
O koľkej môžem očakávať vyzdvihnutie balíka?
V spoločnosti DPD obdržíte v deň vyzdvihnutia SMS správu s hodinovým rozmedzím vyzdvihnutia. U spoločnosti UPS a TNT to býva štandardne medzi 10-15h, v prípade Prahy medzi 13-16h. U niektorých lokalít sa môže čas vyzdvihnutia líšiť.
Vyzdvihnete si priamo na adrese, alebo musíme priviezť k vám?
Štandardné vyzdvihnutie je priamo na vami zvolenej adrese, môžete však doručiť balíček na depo dopravcu s nami poskytnutými dokumentmi.
Vyzdvihnete si zásielku ešte dnes?
Pokiaľ objednáte prepravu dopoludnia, prepravca UPS a TNT vyzdvihne zásielku ešte ten istý deň. V Prahe je u uvedených prepravcov možné vyzdvihnutie aj v popoludňajších hodinách, je možné zadávať objednávky teda aj neskôr, najneskôr však do 16:00 hod.
Kedy najneskôr objednať prepravu, aby bola zásielka vyzdvihnutá v rovnaký deň?
U prepravcov UPS a TNT odporúčame vytvoriť objednávku do 11:00. U prepravcu TOPTRANS do 8:30.
Pomôže mi kuriér so znesením zásielky?
Znesenie zásielky je už na dohovore s konkrétnym kuriérom. Pokiaľ bude časový priestor, kuriér určite rád pomôže.
Bude ma kuriér pred vyzdvihnutím kontaktovať?
Kuriéri nemajú v podmienkach kontaktovania odosielateľa telefonicky, avšak väčšinou odosielateľovi volajú, aby sa dohodli na detailoch vyzdvihnutia a všetko prebehlo úspešne.
Kategorie
Telefonní číslo na zákaznickou linku
(+420) 730 779 555
Nedaří se vám platba nebo máte jakýkoliv jiný problém s objednávkou?
Máte problém s objednávkou? Kontaktujte nás. Jsme tu pro vás každý všední den od 8:00 - 17:00 hodin.
Naši operátoři hovoří následujícími jazyky: