Môžem hradiť platobnou kartou pri vyzdvihnutí?
Bohužiaľ nie, preprava sa hradí dopredu pred vyzdvihnutím, a to buď bankovým prevodom, platobnou kartou, Apple Pay, Google Pay, Bitcoinom ai.
Dá sa zásielka uhradiť kuriérovi v hotovosti?
Platba v hotovosti u kuriéra bohužiaľ nie je možná. Objednávka musí byť uhradená po jej vytvorení. Pokiaľ je objednávateľom firma, je možné objednávky hradiť na faktúru so 14 dennou splatnosťou (po dohovore je možné splatnosť predĺžiť).
Je možné, aby uhradil poštovné príjemcu?
Zásielku môže uhradiť odosielateľ aj príjemca zásielky. Tretí krok pri objednávke je platba, teda akonáhle bude uhradené, môžeme naplánovať vyzdvihnutie.
Ako môžem zásielku zaplatiť?
Poštovné za zásielku uhradíte buď platobnou kartou, bankovým prevodom alebo cez portál GoPay pred vyzdvihnutím zásielky. Akonáhle je uhradené, naplánujeme zvoz zásielky. Ak ste firma, je možné hradiť na faktúru s týždennou splatnosťou.
Kategorie
Telefonní číslo na zákaznickou linku
(+420) 730 779 555
Nedaří se vám platba nebo máte jakýkoliv jiný problém s objednávkou?
Máte problém s objednávkou? Kontaktujte nás. Jsme tu pro vás každý všední den od 8:00 - 17:00 hodin.
Naši operátoři hovoří následujícími jazyky: