Postup v prípade reklamácie zásielky
Ak chcete reklamovať poškodenie, stratu, alebo oneskorenie zásielky postupujte nasledovne:
- Zvoľte možnosť Reklamovať na našich webových stránkach.
- Do označeného poľa zadajte sledovacie číslo vašej zásielky alebo číslo objednávky a kliknite na tlačidlo Pokračovať.
- Vyplňte všetky potrebné údaje: Meno a priezvisko, e-mailovú adresu, zoznam reklamovaných položiek, dôvod reklamácie, spôsob balenia, hodnotu tovaru a číslo účtu pre prípadnú kompenzáciu.
- Priložte fotografiu balíka (poškodeného tovaru), potvrdenie o zvoze zásielky a faktúru za tovar, ktorý bol obsahom zásielky.
- Vašu reklamáciu zahájite kliknutím na tlačidlo Odoslať.
Postup v prípade poškodenia zásielky
Pokiaľ je zásielka poškodená, mal by príjemca okamžite kontaktovať dopravnú spoločnosť v krajine doručenia a poskytnúť nasledujúce údaje:
- sledovacie číslo zásielky
- zoznam položiek v balíku
- hodnotu zásielky
- spôsob a výšku poškodenia
- informácie o spôsobe balenia
V prípade poškodeného balenia dochádza k spätnej fyzickej kontrole zásielky kuriérom. Do jeho príchodu by príjemca nemal s poškodenou zásielkou manipulovať. Zásielku je nutné predložiť v takom stave, v akom bola dodaná - teda vrátane vonkajšieho aj vnútorného balenia.
Pre úspešné uzavretie škodného šetrenia by mal mať odosielateľ vždy k dispozícii faktúru za zasielaný tovar, ktorá môže byť dopravcom požadovaná pre uznanie škody.
Reklamáciu a všetku dokumentáciu (faktúru za tovar, fotografie poškodenie) zašlite na našu emailovú adresu info@shipex.sk . Týmto začne reklamačné šetrenie, o ktorého výsledku vás budeme informovať do tridsiatich pracovných dní.
V prípade zistenia nedostatočného spôsobu zabalenia nemôžu byť reklamácie uznané.
Postup v prípade straty zásielky
Pokiaľ nebola zásielka dodaná podľa predpokladaného dátumu doručenia, mal by zákazník bezodkladne oznámiť túto skutočnosť dopravcovi (ideálne odosielateľ zásielky).
Je potrebné vedieť:
- akým spôsobom bola zásielka zabalená
- čo bolo jej obsahom
Pri všetkých reklamáciách týkajúcich sa zistených strát alebo poškodenia musí byť za prítomnosti kuriéra vyhotovený v deň doručenia zásielky Protokol o poškodení (škode).
Oneskorenie zásielky
U expresných služieb poskytujeme garanciu doručenia a vrátenie rozdielu z ceny poštovného medzi expresným a štandardným doručením. Toto platí pre zásielky odoslané prostredníctvom kuriéra UPS Express a UPS Express Saver na základe jeho podmienok o garancii včasného doručenia. Pred odoslaním expresnej zásielky odporúčame kontaktovať našu zákaznícku linku 0950 105 108 a overiť si dátum doručenia.
Reklamácie spojené s oneskorením zásielky musia byť oznámené do siedmich dní od obdržania zásielky. Viac v sekcii Obchodné podmienky.
Pokiaľ máte otázky ohľadne reklamácie, neváhajte nás kontakovat.