Reklamácia

Odpovede na vaše najčastejšie otázky

Zásielka sa poškodila, ako reklamovať?

Reklamáciu bez odkladu nahláste písomne na e-mail reklamacie@balikdozahranicia.sk. Požiadame Vás o doplnenie všetkých informácií, ktoré budú k prípadu potrebné, a do 30 dní od zadania reklamácie Vás budeme informovať. Pokiaľ došlo k poškodeniu, prosím ponechajte si obalový materiál, kvôli prípadnej škodovej inšpekcii.

Čo budem potrebovať na reklamáciu?

Pokiaľ bola zásielka poškodená, tak je nutné doplniť faktúru alebo čestné vyhlásenie s hodnotou tovaru, fotografia poškodenej zásielky, spôsob a výšku poškodenia a informáciu o spôsobe balenia. V prípade straty zásielok je potrebné doložiť popis balenia a tovaru v zásielke, faktúru za tovar a najlepšie aj fotografiu zasielaného tovaru. Pri neskorom doručení expresných zásielok nám postačí iba číslo objednávky.

Kedy bude reklamácia ukončená?

Vyjadrenie k reklamácii Vám bude zaslané do 30 dní od doplnenia všetkých požadovaných údajov.

Musím schovať obalový materiál?

Áno, je nutné ho ponechať pre prípadnú škodovú inšpekciu.

Odošlite zásielku, kamkoľvek si len spomeniete

Novinky a akcie na e-mail

E-mailová adresaZadajte platný email
Potřebujete poradit?
Jsme tu pro Vás denně od 8:00 - 17:00 na (+421) 950 105 209
Sledujte nás fb
Platobné metódy - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platobné metódy - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro