#3460 zmena fakturačných údajov
Dobrý deň,
pre chvíľou som objednal a zaplatil dopravu balíka zo Španielska.
Vo fakturačných údajoch sa mi po potvrdení objednávky objavil mail a telefonický kontakt odosielateľa.
Ja som ale príjemcom. Ostatné fakturačné údaje sú uvedené správne.
Možno to je dôvod, že som nedostal potvrdenie objednávky dopravy mailom a daňový doklad ku úhrade.
Dopravu som objednal bez registrácie.
Čo s tým vieme urobiť, aby som dostal daňový doklad k úhrade.
Som plátcom DPH SK2020220554, ale v objednávke sa uvádzalo iba IČO a DIČ.
Ďakujem za vybavenie
Odpoveď
Dobrý deň,
podľa uvedeného čísla nie je preprava zásielky evidovaná cez naše stránky. Pokiaľ ste objednávku vytvárali na našich stránkach ShipEx.sk, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím ShipEx.sk
- © ShipEx Logistic